Hulp gezocht bij ui...

Meldingen
Alles wissen

Hulp gezocht bij uitwerken project C&S, Nuenen

2 Berichten
2 Gebruikers
1 Vind-ik-leuks
199 Bekeken
(@linterieuradvies)
New Member Customer
Deelgenomen: 1 jaar geleden
Topic starter  

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Linda Renkema van Linterieur Advies en samen met Kimberly afgesproken dat ik via dit platform ga proberen om wat werk uit te besteden ivm volle agenda. Voor Project C&S, Nuenen zoek ik iemand die de volgende onderdelen van mij kan overnemen:

- Indelingsopties maken beneden verdieping (3D sketchup is al aanwezig en gedeeltelijk ingetekend)

- Lichtplan maken

- Meubelplan maken met shoppinglist

- Deadline is half maart

Dit alles graag in mijn format die ik uiteraard als voorbeeld kan meesturen.

Stijl voor deze klant is: Kleur, klassiek modern met jaren 30 elementen, gedurfd, mix van luxe materialen. Ik zoek iemand die affiniteit heeft met mijn stijl, check even mijn website of Instagram www.linterieuradvies.nl uiteraard bespreken we alles en geef ik voldoende input zodat je aan de slag kunt.

Ik hoor het graag. 

Groetjes Linda Renkema

Citeren
(@christavolkers)
New Member Customer
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Goedemiddag Linda Renkema,

mijn naam is Christa Volkers van KLC Design uit Veldhoven. 

Eerder heb ik al eens op je website gekeken. En ik volg je op Instagram. Je hebt een mooie stijl. 

Mijn stijl komt meer overeen zoals in het blad Stijvol Wonen dat je wellicht kent. Modern, maar niet zo zeer trendvolgend. 
Zelf wonen wij in een moderne jaren 30 stijl woning. 

Ik werk momenteel nog veel handgetekend. Maar vanaf half februari zal dit over gaan naar meer digitaal in SketchUp. 

Vorig jaar heb ik een Vervolg Lichtopleiding voor interieur professionals gevolgd. En ik heb als veiligheidskundige regelmatig verlichting gecontroleerd en adviseert volgens de Arbo norm.

Ik help je graag bij het project C&S in Nuenen. Zullen we een keer online/offline kennismaken?

Vriendelijke groet,

Christa Volkers - KLC Design 

0612035358

Info@klc-design.com 

BeantwoordenCiteren

s

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt.

Contact us: 044 25 40 40

Mail us: theqi21@qode.com