Laatste nieuws van ...
 
Meldingen
Alles wissen

Laatste nieuws van de online meetings

11 Berichten
3 Gebruikers
2 Vind-ik-leuks
246 Bekeken
Interieurprofessionals platform
(@interieurprofessionalsplatform)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 20
Topic starter  

Hier kan je lezen wat we in de online meetings hebben besproken. Zo mis je niets en kan je nog je mening delen over bepaalde besproken onderwerpen.


   
Citeren
Interieurprofessionals platform
(@interieurprofessionalsplatform)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 20
Topic starter  

Hi allemaal,

Hierbij de onderwerpen die we besproken hebben met de online meeting van maandag 12 april 2021.
We hebben het gehad over hoe we het platform zo in kunnen richten dat we ook klanten aantrekken.

Deels willen we dit doen door blogs/video's te maken. Deze komen op het 'klantengedeelte' van de website en zorgt voor
de zichtbaarheid in Google, maar ook door deze blogs te delen via Social media en Pinterest. Uiteraard kan je de blog ook delen op je eigen website en Social media kanalen. Hoe actiever je bent, hoe meer bekendheid je krijgt natuurlijk. 

Er komt dus een scheiding in de website: een gedeelte voor zoekende klanten en voor interieurprofessionals. 

In het klantengedeelte willen we pakketten aanbieden, waarbij de klanten kunnen kiezen voor een bepaalde dienst samen met een bepaalde interieurprofessional. De pakketten en prijzen zijn gelijk, waardoor een klant echt kiest voor degene die zij het beste bij hen vinden passen. 

De pakketten die we tot nu toe hebben:
Compleet advies pakket: 
Daarbij zit een plattegrond, 3 3D tekeningen, moodboard, lichtadvies, kleuradvies en meubeladvies. Het maakt niet uit of het met de hand of met de pc is gemaakt. De prijs is: €997,- incl btw. 
Kleuradvies pakket: prijs nog nader te bepalen, en afhankelijk of dit online is of bij de klant.
Werkplek advies pakket: prijs nog nader te bepalen, ook afhankelijk of dit online is of bij de klant. 

Uiteraard staat het nog niet vast, maar wel belangrijk is de gelijke lijn die we trekken, waardoor het overzichtelijk is voor de klant.

Het is aan jezelf of je hieraan mee wilt doen en wat je hiermee doet. Het zal in ieder geval zorgen voor meer bekendheid en hopelijk tot meer opdrachten. Een extra manier om geld te verdienen is nooit verkeerd, denk ik zelf!

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag!
De volgende online meeting staat gepland op 17 mei om 10.00 uur. 

Zie ik je dan?!


   
BeantwoordenCiteren
Interieurprofessionals platform
(@interieurprofessionalsplatform)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 20
Topic starter  

Hi allemaal,

We hebben weer heel wat besproken tijdens deze meeting. En tof dat het klantengedeelte steeds beter vormgegeven gaat worden. 

Nog steeds is het de bedoeling dat er blogs/vlogs komen. Daarbij is het belangrijk om minimaal 300 woorden te gebruiken, samen met afbeeldingen en/of video. 

Over de pakketten:
Het compleet interieuradvies pakket geldt per ruimte.
Ipv het kleuradvies pakket zal het een interieuradvies aan huis pakket worden. Vooral omdat kleuradviezen moeilijk gegeven kunnen worden online. Tot nu toe is de invulling daarvan als volgt: 2 uur interieuradvies bij de klant thuis, met eventueel een half uur extra tijd om een overzicht voor de klant te maken. Mogelijk kunnen klanten al een vraag opsturen voor het advies. De prijs hiervan zal €195 incl. BTW zijn. 
Daarnaast is er ruimte voor specialistische pakketten, zoals voor de werkplek, kunst en dergelijke. Vooral, omdat er meer specialismen zijn waar de klant mogelijk behoefte aan zal hebben. Dit zullen wat kleinere pakketten en dus ook prijzen zijn. De afstemming daarvan is met mij. Mocht je dus een eigen pakket toe willen voegen, dan gaan we daar samen over brainstormen en vorm aan geven. Uiteraard is het dan ook mogelijk voor anderen om aan te sluiten bij dat pakket.
Je krijgt dus de mogelijkheid om zelf te kiezen met welke pakketten je wilt werken, vooral omdat iedereen zijn eigen specialisme heeft. 

Daarnaast hebben we ook de km's besproken. Hopelijk komen de klanten straks uit heel het land. We willen max. 50 km rondom de werkplek aanhouden voor de standaard interieurpakketten. Bij de specialistische pakketten zal je waarschijnlijk het hele land door gaan. We zullen geen extra kilometervergoeding doorberekenen aan de klant, vooral, omdat je de kilometers bij de Belastingdienst kan invullen als kosten. Houd dus een goede kilometerregistratie bij en reken aan het eind van het jaar alles bij elkaar op en trek deze kilometerstand (€0,19 per gereden zakelijke kilometer) als kosten af bij de aangifte inkomstenbelasting.

Verder zullen de klanten, bij aanmelding van een interieuradvies, eerst direct betalen aan het platform. Het platform is namelijk verantwoordelijk voor de kwaliteit van het geleverde werk en bij eventuele klachten. Jij mag na aanmelding daarna een factuur sturen naar het platform voor deze klant. Hierdoor houd ik het overzicht en kan ik kwaliteit en vertrouwen waarborgen naar de klanten toe. Dat betekent wel dat ik 5% zal inhouden op de factuur van de klant, voor mijn werkzaamheden. Dus, de klant betaald €195 voor een interieuradvies aan huis, dan houd ik 5% in, dan mag jij een factuur sturen van €185,25. Daarnaast zorg ik dat er algemene voorwaarden zijn die de klant kan inzien en waar jij ook houvast aan hebt bij eventuele problemen. 

Wat ik van jullie nog verwacht:
Een bestand met daarin een voorstel pagina. Ik wil in tekst het volgende zien:
Naam, bedrijfsnaam, link naar website, foto van jezelf, 3 afbeeldingen van je werk en minimaal 300 woorden waarin je vertelt wie je bent, wat je doet, waarom je dit werk doet, hoe je tot dit werk gekomen bent, wat je voor de klant kan betekenen, etc. Uiteraard mogen er ook filmpjes toegevoegd worden.
Ik zal zelf alle voorstelpagina's maken, zodat ze qua uiterlijk gelijk zijn aan elkaar. 
Met de voorstelpagina is het belangrijk dat je laat zien wie je bent, wat je doet en wat je voor de klant kan betekenen.

De volgende online meeting staat gepland op: 
14 juni 2021 om 10.00 uur. 

Mocht je vragen hebben, dan kan je deze altijd delen op het platform.
Ik vind het belangrijk dat we allemaal wat actiever zijn op het community gedeelte, om zo elkaar verder te helpen.

In ieder geval, tot de 14e van juni!

Creatieve groet,

Kimberly


   
BeantwoordenCiteren
(@carolinkreschnak)
New Member Customer
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Berichten: 2
 

@interieurprofessionalsplatform

Hoi Kimberly,

Bedankt voor de update. Ik zal je z.s.m. de voorstelpagina toe laten komen.

Tot snel & groetjes,

Carolin


   
BeantwoordenCiteren
Interieurprofessionals platform
(@interieurprofessionalsplatform)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 20
Topic starter  

@carolinkreschnak Hi Carolin, dat zou enorm fijn zijn! 😊  Heb je verder nog vragen of toevoegingen?


   
BeantwoordenCiteren
Interieurprofessionals platform
(@interieurprofessionalsplatform)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 20
Topic starter  

Hi allemaal,

Hierbij weer een overzicht van wat we vandaag hebben besproken:
De interieurpakketten blijven zoals ik in mijn vorige bericht heb omschreven.

Daarnaast is dus de online shop open voor jullie als leden en zullen er nog meer producten toegevoegd worden. 
Ik ben nog op zoek naar een leverancier in duurzame interieuraccessoires zoals beeldjes en kaarsenhouders. Daarnaast zal ik kijken naar een leverancier voor verf om meubels op te knappen. Beetje bij beetje zal het verder aangevuld worden.
In de shop kan je dus de verkoopprijs incl BTW vinden en de verkoopadviesprijs staat ook aangegeven.

Volgende week komt het overzicht online met alle leveranciers en contactpersonen. 
Daarbij zal je ook het stappenplan vinden dat je kan gebruiken voor het verkopen van Pode, Leolux en Evidence. 
Verdere regels en voorwaarden zullen dan ook online te vinden zijn. 

Op 1 september 2021 wil ik graag het klantengedeelte van het platform online zetten.
Dus, 29 augustus is het de bedoeling dat je mij een word-document stuurt met daarin een introductie van jezelf en jouw bedrijf. Graag zou ik dan ook direct de afbeeldingen ontvangen. 
Als je ook al een blog klaar hebt staan, zou dat helemaal geweldig zijn.
Daarover ga ik ook een hand-out maken, zodat je precies weet hoe je een blog aan kan melden in WordPress en dit online kan zetten met afbeeldingen, e.d.

Wat ik trouwens helemaal vergeten ben te delen, maar wat ik nu doe:
Ik ben een keurmerk aan het laten maken voor het platform. Dit betekent dat je straks dit keurmerk op je website mag zetten als je lid bent van het platform. Dit houdt ook in dat ik mijn best ga doen om meer kennis te delen binnen het platform.
Hoe het keurmerk eruit ziet, weet ik nog niet, dat zien we binnenkort dus!
Met dit keurmerk wil ik in ieder geval aan de klanten laten zien dat we de juiste kennis in huis hebben om de klanten op de best mogelijke manier te adviseren. Betrouwbaarheid en professionaliteit staan daarbij hoog in mijn prioriteitenlijst. 

Ook zal ik vanaf nu de voor aanvang van de online meeting de link delen in dit community gedeelte. 
En de online meetings zullen iedere eerste maandag van de maand zijn.
Dit zijn voor dit jaar:
5 juli
2 augustus
6 september (onder voorbehoud van Salone del Mobile)
4 oktober (dierendag)
1 november
6 december 

Alle online meetings zijn om 10.00 uur. 
Ik zal nog een topic beurzen aanmaken, waarin we info over beurzen kunnen delen.
Wel zo leuk, nu het toch weer begint te komen!

Voor nu even genoeg info. 
Mocht je nog iets willen weten, deel het vooral!
Tot de 5e.

Kimberly


   
BeantwoordenCiteren
Interieurprofessionals platform
(@interieurprofessionalsplatform)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 20
Topic starter  

Hi allemaal,

Hierbij de link voor de online meeting van a.s. maandag 5 juli om 10.00 uur.

Titel: Teams-vergadering van kimberly eijkemans
Tijd: 5 juli 2021 10:00:00 CEST

Klik hier om deel te nemen aan de vergadering

Ik zie jullie dan!


   
BeantwoordenCiteren
(@geaeising)
New Member Customer
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Berichten: 3
 

@interieurprofessionalsplatform 

Ik kan er helaas niet bij zijn morgen. Er staat een afspraak in mijn agenda waar ik overheen gelezen heb. Ik hoor graag wat jullie besproken hebben.

Groetjes, Gea


   
BeantwoordenCiteren
Interieurprofessionals platform
(@interieurprofessionalsplatform)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 20
Topic starter  

Hi Allemaal,

Er is deze keer niet heel veel nieuws besproken.
Hieronder zal ik het overzicht zetten:
- maandag 4 oktober komt te vervallen, hopelijk kunnen we daarvoor in de plaats op maandag 11 oktober naar Friesland-Leeuwarden toe om een rondleiding en training te krijgen van A House of Happiness gordijnen. De datum is nog niet definitief, ik krijg zsm de mogelijke bevestiging.
- Excellent beurs deelname vind ik zelf voor dit jaar te riskant, daarom wil ik het overhevelen naar volgend jaar. 
- Leolux wil ook graag een rondleiding in de fabriek geven, met eventueel een aansluitende training. Daarvoor is nog geen datum gepland, dus mocht je een voorkeur hebben, dan laat het vooral weten.
- Verder ben ik nog in gesprek met Leolux en een bestuurslid van INretail over de samenwerking tussen ons als interieurprofessionals en de retailers/woonwinkels. Er wordt a.s. donderdag nog het een en ander besproken en mogelijk ook op papier gezet om de samenwerking officieel te maken. Dat betekent ook dat het platform als een officieel merk gezien gaat worden, wat weer vertrouwen geeft aan de retailer en de potentiele klant. 
- Hopelijk hebben jullie veel kunnen leren van de Pinterest Summit, het was een leerzame dag. 
- De datum 1 september blijft nog steeds staan voor de lancering van het klantengedeelte van het platform. 
Graag dus voor die tijd jouw introductie en een eerste blog. 
Door de Pinterest summit ga ik nog meer inzetten op het bloggen en de toevoer van informatie voor klanten, d.m.v. Pinterest.
- Verder ga ik het proces van toelaten voor het platform wijzigen: Nieuwe leden zullen eerst in een persoonlijk gesprek met mij aan gaan, voordat zij lid mogen worden. Dit om de kwaliteit te bewaken.
- Ook ga ik ervoor zorgen dat er meer online masterclasses over materialen beschikbaar zullen komen, om je te ondersteunen in het adviesproces. 

Volgens mij was dit voldoende informatie weer.

Heb je een idee voor de masterclass of denk je aan een potentieel nieuw lid? Super, laat het mij direct weten.
Graag zou ik ook horen wanneer je een rondleiding van Leolux in wilt plannen..

De volgende vergadering staat gepland op maandag 2 augustus. 
Daarvoor zal ik weer een nieuwe link delen.


   
BeantwoordenCiteren
Interieurprofessionals platform
(@interieurprofessionalsplatform)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 20
Topic starter  

Hi allemaal,

Bij deze de link naar de online meeting van zodadelijk!

Tijd: 2 augustus 2021 10:00:00 CEST

Deelnemen via uw computer of mobiele app
Klik hier om deel te nemen aan de vergadering

Zie ik jullie zo?

Creatieve groet,

Kimberly


   
BeantwoordenCiteren
Interieurprofessionals platform
(@interieurprofessionalsplatform)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Berichten: 20
Topic starter  

@www-wilma-brouwer-nl Ik zal er rekening mee houden!

Kan zo dadelijk wel kijken of er iets daarover gedeeld kan worden 🤗


   
BeantwoordenCiteren

s

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt.

Contact us: 044 25 40 40

Mail us: theqi21@qode.com